Hoveddata:
Akselrækkefølge: |
1A |
Byggested: |
Triangel/Scandia |
Byggenummer: |
-
|
Byggeår: |
1932/56 |
Bygget
antal: |
1 |
Nummerserie: |
SKRJ M4** |
-: |
- |
-: |
- |
Særlige
kendetegn:
* Oprindelig leveret med Continental benzinmotor - senere udskiftet med dieselmotor af fabrikat Leyland. ** - Oprindelig traditionel motorvogn med passagerafdeling. Efter brand 1956 genopbygget af Scandia som "lokomotiv med rejsegodsrum" - med
tilnavnet DAVID
|
|
Hoveddata
(fortsat):
Motorfabrikat: |
Leyland* 6-Cyl. |
Motortype: |
EO.600 |
Transmission: |
mekanisk |
Max. effekt: |
150
HK |
Ved: |
1.800 o/min. |
Max. Acceleration: |
?? m/s² |
Maksimalhastighed: |
70
km/t |
Bremsesystem: |
trykluftbremse |
Vognkasse: |
træ |
Længde
over puffer: |
11.100
mm |
Bredde: |
-
mm |
Højde: |
-
mm |
Akselafstand: |
5.600
mm |
Ventilation: |
- |
Gulvhøjde: |
??
mm |
Tjenestevægt: |
17.600
kg |
Siddepladser: |
0 |
Rejsegodsrum: |
??
kvm |
Sikkerhedssystem: |
- |
Max toglængde: |
?? vogne
|
Historie: Solgt i 1968 til ØSJS M1 "David".
|