Hoveddata:
Strømsystem: |
25 kV 50 Hz/ 15 kV 16,7 Hz |
Akselrækkefølge: |
- |
Byggested: |
## |
Byggenummer: |
se
nedenfor |
Byggeår: |
2000-?? |
Bygget
antal: |
?? |
Nummerserie: |
4301/4701/ 4501 - 43??/47??/ 45?? |
-: |
- |
Særlige
kendetegn:
Fast sammenkobledet togsæt bestående af ET 43XX - FT 44XX - ET 45XX (alternativt SJ X31a 43XX - X31b 44XX - X31c 45XX)- - ##: AD Tranz Sweden/ Bombardier Transportation * - X32 har tre toiletter i stedet for to
|
|
Hoveddata
(fortsat):
Motorfabrikat: |
AD Tranz
|
Motortype: |
asynkron AC |
Transmission: |
mekanisk |
Vognkasse: |
Rustfrit stål |
Max. effekt: |
8
x 285 kW |
Max. Acceleration: |
0,87 m/s² |
Maksimalhastighed: |
180
km/t |
Bremsesystem: |
trykluft, el- & magnet-skinnebremse |
Længde
over koblinger: |
76.900
mm |
Bredde: |
2.970
mm |
Højde: |
3.800
mm |
Bogieafstand: |
19.000
mm |
Akselafstand,
bogie: |
2.700
mm |
Ventilation: |
Klimaanlæg |
Gulvhøjde: |
1.020/600
mm |
Tjenestevægt: |
156.000
kg |
Siddepladser: (1.kl) |
20
stk. |
Siddepladser: (2.kl) |
176
stk. (+ 41 klapsæder) |
Rejsegodsrum: |
00
kvm |
Sikkerhedssystem: |
dansk og svensk ATC |
Max toglængde: |
5 sæt
|
Historie: .
|